Victoria Beauty Аctive Gold Micellar Water 3 in 1&Gold Collagen Mask

май 25, 2018 Maia Georgieva 0 Comments


Здравейте, всички! Как сте?
Отново е време за маска. Днес съм подбрала една супер интересна, която пробвам за първи път. Най-после и аз ще пробвам златна маска. Преди да я поставя хубаво почистих кожата си, като отстраних грима си с мицеларна вода.
Използвах тази на Victoria Beauty от серията Аctive Gold - Micellar Water 3 in 1, която съдържа 97% натурални съставки. Пише, че почиства без да нарушава рН баланса на кожата. Има мноого лек, едва едва доловим аромат, който не остава по лицето. Почиства много добре, без да щипе на очите и да оставя филм. Няколко пъти съм си взимала от мицеларните води на Victoria Beauty. От време на време се върщам към тях, защото са свежи, бутилките са големи (400 мл), с помпичка, а и излизат дооста изгодно. Благодаря на Victoria Beauty, че ме открехнаха и към тази, която не бях избирала до сега.
Маската е от същата серия Victoria Beauty Аctive Gold и се казва Gold Collagen Mask. Разделена е на две части. Едната е за горната, а другата за долната част на лицето. И двете части бяха напоени много добре в серум, който ухаеше на рози. Съдържа колаген, хиалуронова киселина, витамин В3, еластин, витамин Е. Стягайки кожата, маската улеснява отстраняването на токсините, хидратира, изглажда фините бръчки, озарява тена и възвръща трайно младежкия блясък на кожата. Маската е мека, хлъзгава, но доста плътна и дебела. Има уникално готин златен цвят и буквално лицето се покрива със "златна маска". Прилепва плътно, но все пак е хубаво да си полегнете, когато сте с нея, за да не се свлича. Чувствах я приятно, а и изглеждах като Клеопатра. Хаха :) 
Ето ме и мен - златното момиче! Ако си търсите наистина златно момиче -заповядайте! Нооо побързайте, защото след малко свалям маската. :)) Серумът, с който е напоена е наистина много свеж и ароматa на рози се разнася навсякъде около мен. След 20-30 минути свалих маската и втрих останалия серум в лицето и по врата си. След като му дадох малко време, за да попие напълно, даде свежест, хидратация и мекота на кожата ми. Тя изглеждаше добре и я чувствах напомпана и прекрасно хидратирана. Беше сууупер яко да стоя с нея и определено бих повторила удоволствието.

Целувки и до скоро!

0 коментара: