Ухания от банята

юни 28, 2018 Maia Georgieva 0 Comments


Здравейте!
Как сте?
Днес реших да споделя малко повече за любимите ми душ гелове. Преди време бях получила някаква алергия и бях спряла да използвам душ гелове, като по препоръка започнах да се къпя единствено и само с бебешки сапуни. След това полека-лека пак им се доверих. Когато излязоха пяните за душ на Nivea с месеци се къпех само с тях. Спомняте ли си за тях? Бях ви ги показала. Тоолкова много ги обичах. След това отново започнах да експерментирам и пробвам какви ли не душ гелове. Ето кои намериха място в моята баня и предстои да пробвам или вече пробвах.
Започвам с два на Panthenol extra - гръцката марка, която неизменно присъства в грижата ми за кожата. Милото не спира да се кефи на мъжкия душ гел, който е 3 в 1 и с него може да се измива и косата, и лицето. Бях правила игра с марката и бяхме подарили един такъв този февруари. Наистина, наистина е мега як мъжки продукт и няма да спра да го повтарям. Гаджето му се радва на макс и не спира да се облива с него. След баня дори го питам с какво се е напръскал, а той ми казва, че с нищо и това е ароматът от душ гела. Следователно, представете си колко е траен ароматът му. Тъй като и аз съм го прибарвала на няколко пъти, мога да потвърдя. Текстурата му е е гелообразна, със син цвят. Точно както бих си представила да изглежда един мъжки продукт за под душ. Също така имат и продукт за под душа за най-малките. Бебешкият шампоан и душ гел е много мек и нежен, с прекрасен изчистен състав, включващ пантенол, лайка и екстракт от овес. А за опаковката нямам думи... тоолкова да са им сладички опаковките на бебешките продукти на Panthenol extra.
Тук имаме и два душ гела на Nivea. Едният ми го бяха изпратили пролетта и вече го пробвах. Той е част от новата им серия Oil Pearls, която мисля, че включва три различни вода. Този е Cherry Blossom. Тоолкова е готин. Конистенцията му е със седефен отблясък и вътре се крият едни малки парлички. Ароматът му е сякаш на истинка череша. Следващият е един много искан и отдавна заглеждан - Nivea Care & Orange Shower Gel, който си избрах от сайта за парфюми онлайн parfimo.bg.  С млечна, кремообразна консистенция, ухаеща на свежи портокалчета. Много, много свежо попълнение, наистина е идеално ухание за лятото. Много силно го препоръчвам.

От Fa ми изпратиха два от техните нови душ гела от серията Island Vibes. След като куриерите си бяха харесали моята и още на няколко други ммичета пратката, ги получих от втория път. Благодаря на точните пр-и, които подготвиха нова пратка и запомнете - никога повече In time. Много им се зарадвах, защото изглеждат мега свежарско. Единият е Fiji dream -  с ободряващ плажен аромат на диня и иланг иланг. Другият е Hawaii love с освежаващ плажен аромат на ананас и франджипани. Имат гелообразна текстура и много сладки аромати. Опаковките са супер летни, забавни и определено много ме кефят плодчетата, които се виждат на заден план през шишето. Ще си ги ползвам с голям кеф цяло лято за още по-плажно настроение. 
Най-любимите ми душ гелове са тези на Dove. Имах няколко през зимата, а сега отново им се доверих и избрах различни аромати, защото искам да пробвам всички. Този път грабнах три, които не съм имала, но отново са истинско вълшебство и прекрасно спа изживяване у дома. Dove Purely Pampering Body Wash Shea Butter има аромат на масло от ший с топла ванилия, който глези сетивата. Намирам го за малко по-зимен аромат, но въпреки това е уникално отпускащ и релаксиращ, топ- фаворит! Dove Go Fresh Shower Gel Pomegranate съдържа екстракт от нар и масло от лимонова върбинка, усеща се леко по-цитрусов. Dove PurelyPampering Body Wash Coconut Milk има изключително нежен млечен аромат на кокосово мляко с жасмин. Просто.. мммм. Консистенцията им е кремообразна, мека, с много нежни и чувствени аромати, които се запазват и след баня върху кожата. Прекрасно подхранват кожата и я оставят мекичка. Определено са ми едни от най-големите фаворити и ще продължавам да им се доверявам.

Предложете ми и вие някой готин душ гел, който си заслужава.

Целувки и до скоро!

0 коментара: