Clochee Lightening-Energizing Eye Cream

юли 02, 2018 Maia Georgieva 0 Comments


Здравейте!
Радвам се, че отново отваряте блога ми и сте готови да прочетете новата публикация.
Днес съм ви проготвила нещо безумно яко, за което до скоро и аз не подозирах, че съществува. Став
а дума за марката Clochee. Тя е полска и предлага наистина вълшебни продукти, които са от по-висок клас. Изпратиха ми техния околоочен крем - Clochee Lightening-Energizing Eye Cream, който наистина се усеща доста луксозно и е просто божествен. Сериозно! Няма такава наслада... не мислех, че мога да се пристрастя към околоочен крем, но ето, че се случи. След голяма ми любов към Nuxe - Nuxellence Eye Contour, това е следващият околоочен крем, който ми грабна вниманието. Толкова много ме впечатли, че не забравям да го нанасям сутрин и вечер, защото си е просто приказен и ми оставя толкова прекрасно усещане. Стана ми нещо като ритуал. Поставям няколко капчици от него всяка сутрин, след измиване на лицето. Вечер пък нямам търпение да си махна лещите и грима и да се насладя на блаженството от кремчето. Както знаете, от голямо значение е от рано да се грижим за крехката зона, по която започват да си личат първите признаци на стареене. Въпреки че нямам тъмни кръгове, гледам да поддържам редовно околочната зона, където кожата е по-тъничка и деликатна. Разбира се, всеки има лоши дни с недоспиване, лягане късно или пък ранно ставане, в които не изглеждаме уау на сутринта. Също така съм забелязала, че прекаленото седене пред компютъра се отразява на състоянието на кожата ми. Затова е хубаво да си имаме помощник под ръка, чрез който да се справим с признаците на умора.


Clochee Lightening-Energizing Eye Cream е крем, предназначен за кожата около очите, който намалява признаците на умора, тъмните кръгове под очите и подуването. Също така възстановява блясъка на кожата. Подходящ е за всеки тип кожа, особено за изморена и чувствителна. Съставът е прекрасен. Съдържа кофеин и екстракт от растението бяла стрелиция.


Тук имаме 15мл в унииикааално тъмно синьо стъклено шишенце с прецизна помпичка. Много красива и впечатляваща опаковка. Влюбих се от пръв поглед както в шишенцето, така и в текстурата. Тя е лека, бяла, деликатна и позволява напластяване. Не се притеснявам да нанеса по-дебел слой, защото знам, че ще попие. Ароматът, който обожавам да долавям всеки път, като го използвам е на билки. Да, ухае невероятно свежо на букет от уханни билки. Кремът се абсорбира незабавно и оставя приятен сатенен филм върху кожата. Перфектно омекотява, хидратира и изглажда кожата. Успокоява я, ако е по-суха, опъната, зачервена или раздразнена. Още след едно използване можем да забележим промените. Кожата около очите възвръща нивото си на хидратация и става по-гладка и приятна на допир. Кремът освежава кожата и изравнява тена. Прекрасен е за използване през деня, защото е идеален за носене под грима. Вписва се прекрасно и във вечерната ми грижа, когато обичам да нанасям един хубав по-дебел пласт от него.
Кремът ме привлече не само с красивия си външен вид, текстура, аромат, но и поради отличния състав и активните вещества, които рядко се срещат в козметиката за очи. Clochee залагат единствено на натурални съставки, не използват силикони, парабени, минерални олиа, парафини и др. Използват силата на растенията и остават вярни на природата.
Изкуших ли ви? От тази седмица продуктите на Clochee са налични по аптеките и можем да им се насладим. Нямам търпение да опитам още нещо. Бихте ли ми препоръчали някой от продуктите им, ако вече сте ги пробвали?

Целувки и до скоро!

0 коментара: