Vichy Mineral 89 Укрепващ хидратиращ гел за лице

август 29, 2018 Maia Georgieva 0 Comments


Здравейте всички!
Как сте?
Лятото неусетно се изплъзва, а сякаш току-що започна. Това е може би най-краткото и бързо изминало лято от години насам. Май са виновни валежите, заради които истинското лято започна по-късно. Едва започнало и е към края си. И вие ли така мислите? Ех, колко ми се иска да продължи още.

Връщайки се от плаж днес, си мислих за това как ще се прибера и ще си приготвя студено кисело мляко с плодове, ще си взема душ и ще се насладя на капчица от гел-бустера на Vichy Mineral 89. Моето откритие за лято 2018. Откакто Vichy ме поглезиха с него не спирам да му се наслаждавам. Смея да твърдя, че това е продуктът, който напълно засенчи всичко, което използвах за лицето си към момента, доверих му се изцяло и му поверих грижата за кожата си през изминалите месеци. За мен е открието на годината в категория серуми, благодарение на лекотата си, малкото съставки и великолепните резултати. Нека ви разкажа.


Като всичко на Vichy и гел-бустерът не отстъпва по визия. Съблазнителното стъклено шишенце има специално отредено място в моето сърце. Притежава уникално лека гел текстура без аромат. Формулата, която са разработили е иновативна и не бих я сравнила с нищо друго до сега. Съдържа 89% термална минерализираща вода и хиалуронова киселина с естествен произход. Не съдържа парфюм, парабени, алкохол, силикони. Може да се използва от жени и мъже. Има за цел да подобри външния вид на кожата ден след ден. Влюбих се в него, защото е изключително лек, попива, без да оставя мазно усещане, а същевременно освежава, овлажнява и тонизира. Използвам го самостоятелно сутрин като дневен крем, а също така е чудесен и като основа под фон дьо тена. Може да се нанася и като първа стъпка от ежедневната грижа за кожата преди дневния крем, подпомагайки действието му. Лично на мен ефектът му ми е достатъчен и не се нуждая от последващ продукт за допълнителна хидратация. След него единствено напръсквам лицето си със спрей с SPF. Горещо препоръчвам, ако имате мазна или комбинирана кожа. Ежедневно го използвам и след излагане на слънце, като действа чудесно и благотворно за сухата ми и опъната от морската вода и слънце кожа. Готинко е, че може да се нанася и около очите. Изобщо цялостна грижа, която можете да използвате без да се притеснявате от лъщене, прекомерно количество, силен аромат, парене на очите, лепкаво усещане и какво ли още не. Точно за това го намерих за идеален през горещите летни дни. В изминалото време, през което го използвах съвсем го заобичах. Макар че едва капчица от него е достатъчна, бутилката е почти преполовена и бързо трябваше да направя снимки, преди съвсем да съм я довършила. 

Иновативните продукти са по вкуса ми и нямаше как Mineral 89 да не намери място в блога ми. Със сигурност ще взема и нова опаковка след като приключа тази. Струва си. След всяко следващо използване, кожата ми става все по-здрава, изглежда по-свежа и сияйна, а тенът - изравнен. Свикнах да гледам и харесвам кожата си и без фон дьо тен, което отдавна не ми се беше случвало. Гел - бустерът е глътката хидратация и здраве, от която се нуждае вашата кожа. Дайте й я! Вие как поддържахте кожата си хидратирана и здрава това лято?
Можете да го откриете по аптеките на цена около 36 лв.
Целувки и до скоро!

0 коментара: