4 Constance Carroll Makeup Products

октомври 04, 2018 Maia Georgieva 0 Comments



Здравейте!
Как сте?
Докато се гримирах днес, се сетих, че все още не съм ви показала няколко продукта на английската марка Constance Carroll, които използвам всекидневно. Реших, че е крайно време да го направя и ето, че след няколко часа има ревю за тях в блога. Това са сенки с метален блясък, спирала за удължаване на миглите, очна линия и течно матово червило.

Нещото, което веднага ме грабна щом ги получих са сенките за очи Constance Carroll - Metallix Eyeshadow Palette Stella. Картонената кутийка, в която се намират е мега яка. Имам палитрата от около два месеца и винаги след като се гримирам с нея си я прибирам обратно в кутийката, защото много си ми харесва и не мога да се разделя с нея. Тя е пластмасова в приятен лилав цвят, затваря се плътно и има доста голямо и практично огледало. Компактна е за носене. Моята е 01 Stella и съдържа три цвята сенки с металически отблясък в розово - лилавата гама. Позволява да се направи както вечерен, така и по-деликатен дневен грим. Сенките за очи са невероятно качество. Те са супер пигментирани и цветовете на очите изглеждат точно като цветовете в палитрата. Първият цвят е нежен златист, с красив златен блясък. Перфектен е за поставяне в началото на очите, а също така го използвам и като хайлайтър. Следващият цвят е е дълбоко тъмно лилалво, което може да се поставя както върху целия клепач, така и само върху външната част на сгънката, за да я потъмня, както обичам да правя аз. Последният цвят е наааай-готиният. Това прекрасно металическо розово! Винаги съм харесвала как стои този цвят, дори и за носене самостоятелно. Нанасям го по целия клепач и е тооолкова красив. Това е най-често използваният цвят сенки от мен в момента, а и виждам, че доста момичета залагат именно на него сега за есента. Изключително много харесвам тази палитра. Цветовете са наситени, плътни и с отлична пигментация. Почти не се разпрашват при вземане. Текстурите са кадифени, меки и приятни. Работи се много лесно с тях и преливането става с лекота. Не избледняват и до края на деня си остават наситени. Също така не се събират в сгъвката на клепача. И трите цвята са използваеми и божествени, а в последния съм влюбена! Ако мислите, че тези цветове не са за вас, я има и в още пет различни гами. Все пак за мен това е палитрата с най-яките цветове. Струва 15,59 лв.

Очната линия Constance Carroll - Precision Liner е второто нещо, което много ми допадна. Тъй като съм маниак на тема очна линия и съм пробвала какви ли не, определено мога да кажа, че точно този тип писалка са ми любими. По форма много ми прилича на L'Oréal - Super Liner Perfect Slim Eye Liner, която съм купувала безброй пъти. Различава се единствено съвсем леко по писеца. При тази е леко по-голям и издължен. Прави прецизна линия в наситено черен цвят с лекота. Не се размазва и зацапва. Цената й е само 5,19 лв, а интензитета на черното се запазва дълго време. Нещо, което ми направи огромно впечатление, защото за тази цена не съм попадала на такава очна линия с толкова дълъг живот. Именно затова я препоръчвам на всички останали фенки на очните линии.
Спиралата Constance Carroll - Infinite Length Mascara идва във великолепно изглеждаща опаковка. Четката е силиконова, леко извита. От едната страна бодличките са по-дълги, а от другата по-къси. Колкото повече я използвам, толкова по-хубаво се сработваме и вече се специализирах в нанасянето. Първо нанасям спирала и разресвам миглите с по-дългите, след което хубаво ги извивам с другата част. Прави извити и дълги, без да ги спластява. Цената й е 5,49 лв.
Беше ми много любопитно да пробвам течното матово червило Constance Carroll - Matte Queen Waterproof Lip Tint. То е в цвят 06 Proud - наситен огнен оранжев цвят. Готин е за летните месеци. Набелязала съм си и още един-два цвята, защото пигментацията на червилото е убийствена, а трайността - един път. Формулата му е мека и кремообразна с лек приятен аромат. Леко е и въобще не се усеща върху устните. Много комфортно за носене и не ги изсушава. След кратко изчакване изсъхва и става напълно матово. Издържа часове наред. Не помръдва дори и след ядене. Бих казала, че е доста упорито за сваляне. Премахвам го с помощта на тампонче, напоено с мицеларна вода. Един път бях забравила да го изтрия и влязох да се къпя с червилото по устните ми. След банята, то все още беше там напълно непокътнато. Ще се хареса на всеки почитател на матовите червила, който държи да са леки, да изсъхват напълно и да не цапат след това. Цената му е 6,99 лв.
Кое от нещата ви хареса най-много на вас? Споделете ми, ако и вие сте пробвали нещо от Constance Carroll и сте доволни. Аз се изкушавам и от контуриращите им палитри. Можете да ги намерите в дрогериите в страната, както и на страницата им тук.

Целувки и до скоро!

0 коментара: