Indemne Gimme Soothing! Cleansing Base & Moussaillon Soap

декември 15, 2018 Maia Georgieva 0 Comments


Здравейте!
Пуснах си коледни песни, направих си голяма чаша с горещ шоколад и започнах да пиша новия си пост. Вече споделих с вас много идеи за коледни подаръци и ето, че към тях добавям и прекрасните продукти на Indemne, които можете да намерите на www.beautyskin.bg. Тази Коледа подарете прекрасна френска козметика. Можете да избрате измежду продукти за коса, тяло, лице и да съчетаете прекрасен комплект, който несъмнено ще се хареса на вашата майка, сестра или най-добра приятелка. Каквито и да са нуждите на вашата кожа, те имат перфектния подарък. Опитах два продукта и много ще се радвам, ако под елхата ме очаква още нещо на Indemne. Определено много добре работещи продукти. Френска луксозна козметика, подходяща дори за най-деликатната кожа.
Мнооого исках да опитам сапуна Moussaillon. Той е под фромата на прах и е първият подобен, който използвам. Всъщност това е и първия сапун за посипване, който съществува. Бутилката е метална и в супер весели и закачливи цветове. Отгоре има отворче с дупчици, през които съвсем свободно излизат малките частички сапун в жълт цвят. Нещо подобно на солничка. Мега забавен продукт! Освен това е и натурален, съдържащ изключително меки съставки: маслина, органично масло от шеа и зеленчуков глицерин. Не само измива, но и подхранва кожата. Може да се използва както за ръцете, така и върху цялото тяло. Аз съм го сложила на мивката и го използвам за ръцете. Нанася се много лесно и е много весело да се използва. Направо ме развеселява в ежедневието. Просто си поръсвам малко върху ръката, след което навлажнявам, разтривам между дланите и изплаквам. Разнася се лек цитрусов аромат на смесица от лавандула и лимон. Кара ме да се пренеса на някое екзотично място, докато се мия с него. Фантастичен е за цялото семейство. Измива прекрасно и след него чувствам кожата си мека и гладка. Няма грам пресушаване, което го прави идеален сега за зимните месеци, когато кожата на ръцете ми постоянно е напукана и се бели. Можете да го разгледате ето тук.
Другият продукт на Indemne, който е с мен в банята пък е измиващия гел за лице и тяло Gimme Soothing! Cleansing Base. Уникално нежен към кожата. Заобичах го от първото измиване на лицето си с него. Гелът е изключително подходящ за раздразнена кожа, облекчава и да лекува сърбеж. Подходящ е и за отстраняване на грима от лицето. В много удобна бутилка с помпичка е. Въпреки, че опаковката е пластмасова, се усеща много луксозно. Хареса ми нежно извитият й дизайн, красивия етикет и особено този кехлибарен цвят. Гелът е доста гъст, със златист цвят и с много нежен билков аромат. Достатъчна е една дори и непълна помпичка за цялото лице. Мноого икономичен продукт. Използвам го вече две седмици, а съм изразходвала наистина малко количество. Използвам го за почистване на лицето си по време на баня, както и вечер след премахване на грима. Измива прекрасно. Не съдържа агресивни измиващи съставки, не съдържа и сапун и затова не се разпенва много. Пяната, която прави е много фина и нежна. Сред съставките са успокояващи етерични масла, включително кедрова хвойна и римска лайка. Тези седмици кожата ми е изключително суха и имам нужда от постоянна хидратация. Използвам непрекъснато дневен и нощен крем, но явно и почистващите средстава за измиване на лицето са били твърде силни и допълнително пресушаващи кожата ми. Този дойде в точния момент и смятам, че кожата ми започна да се нормализира. Ще го откриете ето тук.
Накъде без нежна грижа през зимата? Опитайте и несъмнено ще се влюбите в тях мноого бързо!

Използвайте код Maia10 за 10% отстъпка на всички продукти в магазина www.beautyskin.bg.

Целувки и до скоро!

0 коментара: