Mondial1908 - Axolute Gel Homme Aftershave Gel

декември 30, 2018 Maia Georgieva 0 Comments



Привет!
Как сте в последните дни на 2018 година? 
Аз си похапвам вкусотийки и мързелувам. Все пак реших да направя нещо полезно и да напиша последното си ревю за тази година. То обаче няма да е за дамите, а за вашите половинки. С какво изненадахте вашите мъже тази година за Коледа? Аз имах няколко идеи и тъй като той винаги ме глези, реших и аз да го поглезя. Спрях се на няколко неща, едно, от които беше нещо козметично. По принцип приятелят ми изполва афтършейв под формата на лосион, но сега ще има удоволствието да изпробва нещо по-различно и доста луксозно, а именно гелa за след бръснене Axolute Gel Homme Aftershave Gel на италианския бранд Mondial 1908.

За продукта пише, че е силно овлажняващ и успокояващ. Обогатен с растителни екстракти, глицерин и масло от пшеничен зародиш, не съдържащ оцветители или консерванти. Хидратира и овлажнява кожата на лицето. Има противовъзпалителен ефект и гарантира приятно усещане за свежест и комфорт без зачервяване след ежедневно бръснене. Опаковката му е точно като на луксозен продукт - красива, стабилна, лека, лесна за използване, с предпазител отред. Много му допадна още на пръв поглед. С едно натискане получава прозрачна гелообразна консистенция с деликатен и много приятен аромат. Изключително много му хареса аромата, защото не е натрапващ се, а много лек. Същевременно е изтънчен и се усеща върху кожата и след нанасяне. Казва, че гелът има леко охлаждащ ефект и попива бързо и напълно. Оставя кожата му мека и изключително гладка на допир. Сподели още, че е добре хидратирана, свежа и успокоена. Много му допадна и съм щастлива, че ще може да се наслаждава на този луксозен продукт след всяко бръснене. 


Можете да го разгледате на http://biolifecosmetics.com/.
Целувки и до скоро!

0 коментара: