Olivolio Hydrating Face Cream

декември 09, 2018 Maia Georgieva 0 Comments


Казвам здравейте на всички, които обичат да се грижат да своята кожа. Днешната публикация е за всички вас. През последните няколко седмици пробвах един невероятен продукт на Olivolio. Те ми изпратиха за тестване техния хидратиращ крем за лице с екстракт от зехтин за всеки тип кожа. Доста често получавам съобщения от момичета от типа на: "препоръчай ми добър крем за лице за зимата на приемлива цена". Е, този може да влезе точно в тази графа. За 29.90 лв. получавате крем, който обещава да даде на кожата точно това, от което се нуждае, а имено - хидратация, мекота и нежност. 

Olivolio е гръцка марка, която отдавна исках да опитам. Въпреки че научих съвсем скоро за нея, в Гърция е доста популярна. Предлагат няколко серии, които включват всякакви продукти за коса, лице и тяло. Разглеждайки ги, бях изкушена да пробвам доста от продуктите. Определено ме заинтригува серията със зехтин, защото свързваме Гърция именно с хубавия им зехтин. Затова реших да пробвам продукт точно от тази серия. 


Първото нещо, което ми хареса е това, че опаковката му е стъклена. Стъклените бурканчета винаги ме привличат много повече. Бурканчето е тежко, масивно, с матово покритие. Златистата капачка го прави да изглежда още по-изискано. Следващото, което ме грабна е съставът му. Пише, че има 86% натурален състав и съдържа единствено органични и сертифицирани натурални съставки без парабени и химични съставки. Сред съставките са култивиран екстра върджин зехтин, както и витамин Е. Всички знаем колко подхранващи свойства има зехтина. Тук той дори е студено пресован, което означава, че всички негови полезни свойства са запазени. Мога да определя текстурата му като изключително богата. Тя е кремообразна, гъста и с много приятен аромат, сякаш на билки. Обичам да го използвам сутрин, за да хидратирам и омекотя кожата си. Въпреки че овлажнява и подхранва в дълбочина, попива напълно и не оставя неприятен мазен или лепкав филм. Тя остава с копринена мекота и много нежна. Ще продължавам да го използвам и занапред. Можете да го откриете на https://bioskin.bg/.

Вие опитвали ли сте нещо на Olivolio и бихте ли ми препоръчали друг техен продукт?

Целувки и до скоро!

0 коментара: