Simone Mahler Skin Care Products

февруари 17, 2019 Maia Georgieva 0 Comments


Хей, как сте?
Отдавна исках розова пухеста кожа, която да използвам за снимки и ето, че най-после имам такава. Супер хепи съм! Постът обаче е за един проблем, който не е чак толкова розов. Става дума за пъпки и зачервена кожа. Наистина много пъпки и супер кофти положение. Все пак продуктите, благодарение, на които преборих проблема, са в супер сладки розови опаковки. Никак не било лесно да се пребориш с кожен проблем. Чак сега разбирам колко е неприятно всичко това. Лошо изглеждащата ми кожа дори повлия и на настроението ми. Накара ме да се чувствам доста подтиснато. Няколко дена, в които кожата ми изглеждаше ужасно нямах желание да се показвам пред хора. Смятам, че имам хубава кожа и през годините не помня да съм имала някакви по-сериозни кожни проблеми. Дори и в тийнейджърските си години имах чиста кожа с тук-там една-две пъпчици, нищо плашещо като цяло. А в онези по-специални периоди от месеца, получавам пъпки, но отново не са били нещо впечатляващо. Минавали са бързо, без дори да им обръщам внимание и по-специални грижи. От средата на месец януари обаче кожата на лицето ми просто полудя. За ден-два изведнъж избиха страшно много пъпки. Особено по бузите ситуацията беше извън контрол. Бяха дребни, някои с бяло връхче. Въпреки че изобщо не съм ги закачала и чоплила, кожа беше зачервена и пареща. Никак не беше забавно и готино. Просто за ден-два кожата ми се промени драстично. Не знам на какво се дължеше това. Използвах си все същия измивен гел, кремове за лице, фон дьо тен. Нищо ново не бях пробвала, от което кожата ми да реагира така. Мисля си, че съм хапнала нещо, което ми повлия зле. Или пък може би е нещо от хормончетата ми. В продължение на седмица кожата ми изглеждаше просто ужасно. След това червенината започна да се потушава, но пъпките си седяха все така видими. Дори и да завяхваха, стояха като червени петна. Едни започваха да минават, но други излизаха. Беше ужасно. Бях се видяла в чудо, но се взех в ръце и без да губя време предприех мерки. Полагах малко по-специални грижи и обръщах повече внимание на кожата си. Сега, месец след това мога да ви разкажа как се грижех за кожата си. 
За потушаване на проблема се доверих на продуктите на френския бранд Simone Mahler, които пробвах за първи път. Изглеждаха доста обещаващо и прочетох няколко много убедителни ревюта, че наистина си струват. Това е професионална дермо-козметична марка, чието ноу-хау е изградено около съвършеното съчетание на ефикасни продукти с видими резултати и удоволствие от козметиката. Пристигат в красиви лилаво-бели опаковки, които подсказват за високия им клас. 
Всяка сутрин измивах лицето си единствено с вода, без измивен гел, за да не го пресуша. След това нанасях пречистващия матиращ флуид Purifiant Beaute Express. Това е третиращ флуид-серум с капсулована салицилова киселина и пречистващ себорегулиращ комплекс. Има за цел да пречисти кожата, да регулира излишния себум и да намали лъщенето. Подходящ е за акнеични кожи. Той е с много весел зеленикав цвят, нежен, едва доловим аромат и немазна средно гъста кремообразна консистенция. Искаше ми се да е с помпичка, защото понякога изтисквам без да искам прекалено много крем. Нанасям по цялото лице с масажни движения. Отличен е като основа за грим. Много ми хареса това, че не оставя лицето сухо, опънато и прекалено матирано като повечето продукти за акне. Напротив - създава отлична добре балансирана кожа с доза хидратация и доза успокоение, без лъскавина и без блестене на кожата. 
В края на деня премахвах грима си с мицеларна вода и тампонче. След това напоявах тампонче с Tonic Mauve и минавах по цялото лице. Това е тоник, отново подходящ за мазна кожа, довършващ почистването на грима. Той почиства запушените пори, изсветлява малки петна, намалява бактериалните инфекции. Флаконът с помпа е изключително удобен и помага да поставя точно толкова от тоника върху тампончето, колкото ми е необходимо. Има светло розов цвят и изключително лек и приятен аромат. Много добре премахва всякакви останали нечистотии от лицето. Също така всеки път успокояваше чудесно кожата ми. Не оставя неприятен филм върху лицето и дори не е необходимо да го изплаквам с вода след това. Все пак, за да се уверя, че лицето ми е напълно чисто, го минавах с нежен измиващ гел и четката ми за лице на
Clinique . Мноого съм доволна от нея и мисля да й отделя повече внимание в отделен пост, защото се каня вече от доста време насам. 
Два пъти в седмицата измивам лицето си с ензимния гомаж Gommage Enzimatique. И друг път съм използвала гомаж и бях наясно какво представлява. Това е нежно почистващо средство с консистенция като на крем. Съдържа комплекс от ензимни и биологични ексфолианти (малинова киселина) и морски екстракти за отстраняване на мъртвите клетки. Този е много приятен. Има мека гладка кремообразна текстура тип "восъчен гел" с приятен аромат. Прозрачен е, но сякаш има лек сребрист оттенък. Готиното тук е, че текстурата се трансформира от маслена до млечна при контакт с вода. Нанася се върху суха кожа и се разтрива с пръсти по цялото лице, след което се оставя да постои така две-три минути. После навлажнявам пръстите си и започвам отново да масажирам лицето, за да се образува мекичка пяна. Почиства много добре и не се изсушава кожата. Напротив, остава с една отлична хидратация и гладкост. 
Последният продукт, който използвам всекидневно като нощна грижа е серумът за лице Serum Beaute Express. Експертен серум за мазна и акнеична кожа, който успокоява зачервяванията и редуцира порите и себума. Съдържа кансулирана салицилова киселина и пантентован растителен комплекс с канела и ултра-пречистващи частици. Серумът идва в изключително красива стъклена опаковка с помпичка. Консистенцията му е прозрачна с лек жълтеникав оттенък, не гъста и със специфичен аромат. Ухае ми сякаш на билки. Една-две помпички ми стигат за цялото лице. Попива бързичко още докато го втривам и оставя кожата копринено гладка и нежна. 
Ето тук прилагам снимки на кожата ми два дена след избиване на пъпките. Можете да видите колко зачервена е изглеждала. Следващата снимка е две седмици след това. Тук вече няма зачервяване и пъпките са започнали да минават. А на последната снимка можете да видите кожата ми месец след грижата с продуктите Simone Mahler. Разликата е очевидна и много се радвам, че всичко приключи. Надявам се да не се случва отново. А за всички с подобен проблем и мазна кожа  - силно препоръчвам продуктите. Създават една прекрасно балансирана кожа, изравняват тена. Ще продължавам да ги нанасям всекидневно, защото доставявят голямо удоволствие и са просто фантастични. Иска ми се да опитам и други неща на френския бранд.
Вие използвали ли сте продукти на Simone Mahler и кой е любимият ви?
Целувки и до скоро!

0 коментара: