История за красота с Dove

март 29, 2019 Maia Georgieva 0 Comments



Хей, здравейте!

Коя е вашата жена-вдъхновителка, която ви кара да се усмихвате, зарежда ви с готина енергия и ви помага да вървите смело напред? За мен това е моята сестра, която ме е научила на много неща, които никога няма да забравя. Тя ме научи например да познавам часовника, да си завързвам обувките, заедно пишехме домашните и винаги ми е била огромна опора. Все още се уча от нея как да не се туткам толкова и да си върша задачите по-бързо, както и да подреждам дрехите в гардероба си с такова съвършенство, както тя успява. Благодаря й, за това, че колкото и да е изморена и заета, винаги намира време да ми помогне и обърне внимание. Благодаря за огромната й подкрепа и това, че винаги вярва в мен. Обичам те, систър! Искам да ти кажа, че си най-великата сестра и съм благодарна, че именно ти си ми сестра. Бъди все така успешна във всичко, което правиш! Готина си - да знаеш!
Сега Dove ви питат коя е жената, на която искате да приличате, която ви вдъхновява и ви е като пример в живота. Ако до сега не сте намирали точния момент да й го кажете, мисля, че той настъпи. Споделете и участвайте в тяхната игра на https://dovemybeauty.bg/. Стани посланик на истинската красота! Покажи на някоя важна за теб жена, че трябва да се гордее със себе си. Вдъхнови хиляди български жени да се преборят със собственото си неодобрение и да се видят, каквито са в действителност: уникални, носещи собствен чар, красиви! Аз вече се включих, сега е ваш ред. Разкажете смело вашата история. Можете да спечелите страхотни награди като преси за коса Philips и най-любимите ми душ гелове за тяло Dove с персонализиран етикет. Успях ли да ви убедя да участвате? Успех!

Целувки и до скоро!

0 коментара: