Tigi Bed Head Blow-Out & Dumb Blonde Smoothing Stuff

април 29, 2019 Maia Georgieva 0 Comments



Какво е това? След като вече пет човека ме попитаха какво е това, реших, че трябва да ви ги покажа и на вас. Наистина опаковките на двата продукта за коса на Tigi Bed са супер забавни и весели. Няма как да не събудят любопитството на всеки, който ги види. От доста вереме се канех да ги пробвам. Ето, че от месец са в ръчичките ми и не съм спряла да ги използвам.




Tigi Bed Head Blow-Out Golden Illuminating Shine Cream е изглаждащ крем за коса със златни частици. Има за цел да подхрани, изглаги и предаде блясък. Не позволява на косата да поема външни миризми и улеснява сешоара. Има антифрийз ефект. Също така осигурява термозащита. Съдържа натурални масла и провитамин B5. Консистенцията му е кремообразна, със средна гъстота. Има жълт цвят, който се дължи на множеството златисти частички в крема. Има уникално готин аромат. Като всички продукти на TiGi и този е супер свеж, сладък, примамлив. Ухае божествено вкусно на плодови бонбони и успява да ароматизира цялата коса. Ароматът се носи като воал след мен и то доста дълго след като съм нанесла продукта. Използвам го след баня върху подсушена с кърпа коса. Поставям две помпички първо върху ръцете си, а след това ги нанасям равномерно върху косата преди сешоар. Бързо се абсорбира от косата и въпреки че на няколко места бях прочела мнения на момичета, че оставя косата лепкава, изобщо не е така. Попива си напълно и не прави косата нито лепкава, нито мазна. Действа чудесно на косата ми и я изглажда хубаво, като й придава мекота и блясък. Също така златистите частички остават по косата и придават златен блясък, като блестят едва забележимо по косата. Те са мноого нежни и трябва да се вгледаш, за да ги видиш. По ръцете ми също остават тези златисти блестящи частици. Уникален продукт! Не само прави косата ми да изглежда добре, но и кара да мирише уникално яко! Много добре се сприятелихме с него и ще го използвам докрай. Има още един подобен продукт на Tigi Bed Head, който се казва After Party и е в същата, но розова опаковка. Всъщност той е на пазара преди Blow-Out и е нещо като суперзвездата на бранда. Има същите действия върху косата, като разликата между двата е, че няма блестящи частици. Него също мисля да го пробвам.
Следващото, което имам да ви показвам в тази сладка сферичка пък е Tigi Bed Head Dumb Blonde Smoothing Stuff. Не знам как Tigi си измислят опаковките, но са върховни! Бих си купила техен продукт дори и само заради нестандартната и цветна опаковка. Това топче съдържа паста за изглаждане на косата. Също така хидратира и предпазва цвета на боядисаните коси от избледняване, бори се срещу хвърченето и подобрява блясъка. Пишеше, че има стилизиращ ефект, но аз не забелязах такъв, може би защото изобщо не оставя косата твърда. Въпреки че е от серията за блондинки Dumb Blonde, се изкуших да го пробвам. Текстурата му е идея не толкова гъста като на Blow-Out крема. Тя е кремообразна, лека, пухкава. Има светло розов цвят и съдържа малки сребристи частици. Ароматът отново е адски вкусен - на ягоди и сметана. Иде ми да бръкна с пръст и да си опитам. Нанасям от пастата отново върху подсушена с кърпа коса, като първо разтривам между ръцете си. По тях остава ситен сребрист брокат. По косата също се забелязва как лекичко и нежно проблясват тук-там сребристите частички. Незабавно прави косата ми копринено мека, блестяща, хидратирана и с луксозно гладко покритие. Освен това я оставя толкова добре ухаеща! 
Изключително много харесвам цялата гама козметика на Tigi Bed Head и определено искам да пробвам всичко.

Целувки и до скоро!

0 коментара: