Bio Ice болкоуспокояващ гел с билки

октомври 28, 2019 Maia Georgieva 0 Comments



Ето, че есенната настинка не ме пропусна и мен. Болки в гърба, зачервено гърло, хремичка. Надявам се бързо да отшуми и да не стане по-зле. Също така стискайте палци да не ми изчезне гласа както много често се случва, когато се разболея. Веднага започнах с чайчетата, витамини и каквото още се сетих. За всякакви болежки и схващания пък използвам болкоуспокояващия гел с билки Bio Ice, който винаги ме отпуска. Знам го и го използвам от доста време насам. Дори си спомням, че един от първите постове в блога беше точно за него.
Използва се за облекчаване на ставни и мускулни болки, свързани с навяхвания, разтежения, артрит и болки в гърба. Действа на принципа на криотерапията, като прониква дълбоко, охлажда и облекчава болката и дискомфорта в ставите и мускулите моментално.
Под формата на гъст прозрачен гел със син оттенък и много приятен ментов аромат. Обичам да намазвам ръцете, гърба, краката, а понякога дори и слепоочията си. Изобщо навсякъде, където почувствам болка, за да ме облекчи. Попива изключително бързо в кожата. Действа веднага и много приятно. Първо охлажда мястото, а след това постепенно започва да загрява кожата в дълбочина. В продължение на няколко минути усещам този ефект. Харесва ми, че попива напълно и не оставя мазни петна или следи по тялото и дрехите. Също така ментовият му аромат е супер свеж и готин. Разнася се навсякъде и го долавям доста дълго след като съм се намазала.

Можете да прочетете повече на www.bioice.bg. Ще го откриете по аптеките, както и он-лайн. Тубичката от 50 мл е на цена около 7-8 лв. Има и по-голяма опаковка, която е предназначена за спортисти. Пробвали ли сте го? 
Целувки и до скоро!

0 коментара: