10 начина коледното настроение да ви завладее

декември 05, 2019 Maia Georgieva 0 Comments


Хей, привет!
Дойде най-любимото време от годината - декември. Трепетното очакване на празничните мигове вече е тук. Още с настъпване на новия месец, ми стана мнооого коледно и искам и на вас да предам малко коледен дух и насторение за предстоящите празници. Затова съм ви приготвила няколко идеи как коледния дух да дойде и при вас.
1. Направете коледни сладки. Чудесен начин да събудите коледния дух у вас. Още щом помиришете аромата на джинджифил, канела и потрокалови корички, ще ви заухае на Коледа. Направете любима рецепта или пък експериментирайте. Подгответе се от сега и просто пробвайте рецептата, за да направите перфектните изпитани коледни сладки по празниците. Също така бихте могли да направите сладки ангели, елхички, еленчета, звездички от тесто, които да украсите или да закачите пожелание на тях. Ще бъдат чудесни коледни късмети за вашите близки и приятели.
2. Разбира се - коледен маникюр. Направете си готин коледен маникюр, с който определено духът ви ще се повдигне. Аз съм почитателка на червените нокти по Коледа, като избрах един от новите лакове за нокти на SNB в прекрасен червен цвят. Разбира се - можем да добавим и малко брокат за блясък и разкош.
3. Коледен чай! Дааа, обожавам чай и колекцията ми продължава да расте. Сега съм извадила няколко чая на Yogi tea, Ahmad и English tea. Горещо препоръчвам коледния чай на Yogi tea. Не пропускам и зима без любимия ройбос и канела на Ahmad. А сладките пакетчета с различни коледни вкусове на English tea имам от сестра ми, която ги донесе от Англия. Опаковката му е мега сладка с тези весели еленчета. Вкусът също е божествен. Та, различните комбинации от билки и подправки, като канела, портокал, ванилия, джинджифил, звездовиден анасон и карамфил, ще допълнят празничния дух и уют.

4. Запалете си ароматна свещ и ще видите колко настроение ще донесе тя у дома ви. Става някак по-уютно и блещукащата светлина и аромат ви отпускат. Тази магичен чаромат на Glade ухае превъзходно. Отскоро започнах да паля и една свещ на Scentique Candles, която има нежно ухание, а нещото, което най-много ми харесва при нея е меката светлина на пламъка и пукащите звуци все едно на запалена печка, която издава, докато гори.
5. Отварянето на адвент календарите ми е сред любимите неща през декември. Отварям ги вечер след вечеря и определено нямам търпение през целия ден да видя какво ме очаква за деня в прозорчето. 24 дена на малки изненади. Дните до Коледа са още по-вкусни с коледния календар на Lindt. Дните ми завършват с малките шоколадови бонбонки, които откривам всеки ден. Начинът, по който се топи в устата ми веднага повдига настроението ми! Какъв е твоят предпочитан шоколадов вкус - бял, млечен или тъмен шоколад? 

Други готини календари, които отварям всеки ден са на Bell Cosmetics и Nivea, в които откривам много хубави продукти, които веднага започвам да си използвам. Съдържат доста пълноразмерни грим продукти. Какво ли се крие в следващите кутийки - нямам търпение да разбера. Котенка също получи коледен календар. Той е на немската марка Nobby и съдържа разбообразни лакомства, които веднага похапва с удоволствие.

6. Заредете се с всякакви сладости и вкуснотии, които ви се е искало да си похапнете през цялата година, но сте пазели талия. Сега е момента всеки ден да си подарявате по миг на вкусна наслада. Тези красиви бонбони донесе сестра ми от Италия. Мислела, че всъщност са кутия с бисквитки. Оказаха се толкова вкусни бонбони. Едвам оцеляха до снимките. Познахте ли къщичките от кое известно италианско градче е изобразено на кутията?




7. Чорапи с коледни мотиви! Тааа-даа! Нови коледни чорапки от Pirin Hill. Тук е моментът да честитя тяхната трета годишнина и да им пожелая още много фенове като мен и още много вдъхновение за готини принтове. Освен сладките зимни къщички, ви гарантирам, че ще се прехласнете и по чорапите със сладките войничета, курабийките и баба и дядо Коледа.
8. Украси у дома. Всъщност това май трябваше да е още първият начин да ви стане коледно. Да, извадете коледната украса и накичете добре у дома. Колкото повече, толкова повече. Както казват - накичен като коледна елха. Да искри и прелива от коледно настроение във всяко кътче на къщата. 
9. Време е - купете и опаковайте коледните подаръци - време е да ги сложим под елхата. 
10. И докато правите всички тези неща - пуснете си коледни песни пейте, пейте с пълно гърло. Това е заповед! :)

Целувки и до скоро!

0 коментара: