Boutique Basta Catch the eye, be a queen

февруари 26, 2020 Maia Georgieva 0 Comments


Здравейте!
Преди няколко дена в инстаграм сторис ви показах две блузки от Бутик Basta. Много от вас ми писаха, че супер много са ги харесали. Да, наистина са чудесни. Брандът е български и е създаден преди около година. Използват прекрасни, много качествени платове, които се усещат и стоят перфектно. Дизайните също много ми допадат. Изчитени с някакъв акцент като надпис или картинка. Имат мнооого хубави неща и всеки модел бих носила с удоволствие. Спрях се на тези две блузи за пролетта и нямах търпение да ги получа и облека. И двете стоят много сладко и все още се двоумя коя ми харесва повече. Един път си казвам, че тази с момичето, после пък решавам, че с глитърния надпис ми е по-любима. Все пак и с двете се чувствам чудесно. Споделете ми коя ви допада повече на вас.
Можете да ги разгледате и да поръчате на Бутик Basta.

Целувки и до скоро!

0 коментара: