Nu Skin Ap-24 Whitening Fluoride Toothpaste + Giveaway

февруари 25, 2020 Maia Georgieva 0 Comments


Хей, привет!
В хороскопа си днес прочетох, че денят е чудесен за социалния ми живот – разговорите ще са особено приятни и ползотворни. Освен това трябва да се усмихвам повече и да бъда позитивна. Е, да, аз всеки ден се опитвам да съм усмихната. В момента за усмивката ми се грижи избелващата паста за зъби Nu Skin Ap-24 Whitening Fluoride Toothpaste и бих могла да кажа, че се усмихвам все по-уверено. Марката е американска и предлага чудесни продукти в много готини опаковки с изчистен дизайн. Проверявайки в интернет видях, че пастата е доста популярна. Има много положителни мнения и снимки с постигнати добри резултати. Пише, че избелва зъбите до естествения им цвят и успешно премахва петна от цигари, вино и кафе. Също така предпазва от плака 24ч. и помага на венците да спрат да кървят. А най-хубавото е, че не съдържа белина или пероксид и това я прави напълно безвредна. Действа без да уврежда емайла на зъбите и дори е безопасна за бременни и деца над 6г. Това да е безопасна една избелваща паста за зъби е нещо много важно за мен.
Опаковката на Nu Skin Ap-24 Whitening Fluoride Toothpaste е изчистена бяла мека тубичка (110 мл). Пастата е много готина и определено ми допадна още от първото измиване с нея. Има гъста бяла текстура с мноого свеж вкус. Прави мека гъста пяна и измива чудесно зъбите. Оставя страхотно свежо усещане и ментов дъх за през целия ден. Определено виждам разлика в  цвета на зъбите си и пастата работи без да създава дискомфорт и чувствителност.  Имам чувството, че зъбите ми стават все по-светли и по-ярки, въпреки че и преди това имах бели зъби.
Не се колебайте да я пробвате, ако искате да видите зъбите си с няколко тона по-бели. Можете да прочетете повече и да я поръчате на Blessed-by-Beauty. Заедно с тях решихме да организираме игра и да зарадваме един от вас, който също да се радва на по-бели зъби. Можете да се включите ето тук.

Целувки и до скоро!

0 коментара: