Listerine Mouthwash

март 30, 2020 Maia Georgieva 0 Comments

Здравейте!
Използвате ли води за уста? Аз най-редовно и ми е изключително приятно да го правя. Дъхът ми остава супер свеж, а и облекчават венците ми, когато са раздразнени. Последните две, които си взех са на Listerine. Това може би е любимата ми марка води за уста, защото са някак най-силни и освежаващи. Разбира се, имат най-различни видове за всеки вкус. Аз винаги си взимам най-силничките им. Този път отново се спрях на добре познатите ми Listerine Mouthwash Total Care Clean Mint и Listerine Mouthwash Teeth & Gum Defence. И двете са супер освежаващи и стягащи венците. 

Можете да ги намерите по аптеките, в магазините за козметика, както и онлайн. 
Пробвали ли сте някога водите за уста на Listerine и коя ви е любима?

Целувки и до скоро!

0 коментара: