Trendy shoes for women

май 26, 2020 Maia Georgieva 0 Comments



  Пролетта ни поднася топлото си време и нямаме никакво търпение да разходим новите си пролетно-летни продобивки навън, нали? Поне аз тръпна в очакване да се стопли още повече, за да извадя от кутията и разходя новите си сандали, които само това и чакат. Вие сдобихте ли се с нов чифт сандали за сезона? 
  По време на карантината пазарувах доста он-лайн и открих чудесни сайтове, които не познавах. Един от тях например е Flaro.bg. Открих го съвсем случайно. Освен дрехи,  в него можете да намерите много голямо разнообразие от дамски сандали.  Имат чудесни модели и всеки един бих носила с голям кеф. Кажете ми вие какви харесвате и кои бихте избрали за топлите дни? Аз лично не мога без едни комфортни сандали на средно високо токче за разходки и още едни на ултра високо за вечерно излизане. 


Първите, които веднага ми грабнаха вниманието са тези прекрасни сандали с много интересен дизайн на висок ток. Бих ги носила с удоволствие, защото изглеждат много елегантно.
Следващите, които ми направиха вечатление са тези златисти сандали, отново с много интересен дизайн. Изглеждат много атрактвни, а и удобни. 
Още едни сандали, но този път с леопардова шарка и камъни. Перфектни за ежедневието, ако искате да внесете интересен акцент към аутфита си.
Тези сандали пък крещят "лято". С толкова закачлив дизайн и в прекрасни неонови цветове, които веднага привличат погледа.
Тези сандали определено са чудесен избор за носене, както на бар и дискотека, така и за ресторант или изискано събитие. Чудесно съчетание на цветове и дизайн. 
А ето и последния чифт, който избрах да Ви покажа. В чудесни пастелни цветове и на удобен висок ток.

Разгледайте ги и ми кажете кой бихте си взели вие?

Ще откриете още много чудесни модели на Flaro.bg.

Целувки и до скоро!

0 коментара: