FLOWER BY KENZO EAU DE VIE

юли 10, 2020 Maia Georgieva 0 Comments



Така, изглежда новият ми парфюм се харесва на всички около мен, защото вече трети човек ме пита на какво ухая. Докато бях на дискотека край плажа, дойде едно момиче, за да ме пита с какъв парфюм съм. Наскоро пък отидох до офиса на сестра ми и след като си тръгнах ми писа, за да попита с какво съм се напръскала, защото след мен цял ден в стаята ухаело невероятно хубаво. Амиии, с FLOWER BY KENZO EAU DE VIE. Най-новият летен аромат на бранда, който се забелязва и оставя своя невидим воал часове наред. Символът на парфюма е макът. Това крехко на пръв поглед цвете, което не остава незабелязано. А напротив - червеният цвят остава в съзнанието ни точно, както уханието се запазва по кожата и мястото, където сме били. FLOWER BY KENZO EAU DE VIE е мълчаливо цвете с въображаем аромат, силно, но и крехко. Магическо ухание преплитащо есенция розов пипер в съчетание с хиляди български рози и чувствени венчелистчета виолетка. Усещаме още мекотата от бляскав бял мускус и ванилия. Изключително изтънчен и същевременно весел аромат, който води до пристрастяване. FLOWER BY KENZO EAU DE VIE ни дава тон: декларация за любовта към живота, за да се присъедините с желание и да празнувате всеки момент.
Ще го откриете в https://douglas.bg/.

 

0 коментара: