Nivea Hyaluron Cellular Filler

септември 19, 2020 Maia Georgieva 0 Comments


Привет!
Винаги съм обичала да се грижа за кожата си. Помня, че още като малка вземах кутийката с крем Nivea, която имаше майка ми, усещах нежния аромат и топвах пръстче. Понякога обаче издевателствам над кожата си и пропускам да полагам грижи за нея така, както заслужава. Последните седмици съм много горда със себе си, че успявам да отделя достатъчно време за това и не пропускам всяка важна стъпка, за да бъде здрава и да изглежда перфектно. Започнах да използвам един съвсем нов продукт, който е на пазара отскоро. Това е новият серум Hyaluron Cellular Filler на Nivea. Съдържа 100% микрохиалурон и глицерин, които проникват бързо и в дълбочина до дълбоките слоеве на клетките, за да ги хидратират. 
Стъклената бутилка много ми допадна и дори не я прибирам в шкафа при останалата си козметика, а я държа на нощния си шкаф. Започнах да използвам серума веднага след като Nivea ме зарадваха с него и все още му се наслаждавам, като забелязвам, че не пропускам и ден. Нанасям го преди крема сутрин и вечер, за да хидратирам и освежа кожата си. Понякога, в по-горещите дни, дори го нанасям самостоятелно и ми е напълно достатъчна грижа. Серумът е с прозрачна гелообразна консистенция, с лек хубав аромат. Абсорбира се от кожата бързо и не оставя филм след себе си. 
В рутината си за почистване на кожата пък в момента използвам две от мицеларните води на Nivea. Това са MicellAIR и Essentials Urban Skin Detox. Използвам ги за първи път и много ми допадат. Леки и приятни, без да оставят филм, да щипят или дразнят кожата. До сега винаги залагах на тази с черната опаковка MicellAIR Expert Effective и съм изхабила доста бутилки от нея. Радвам се, че пробвах и разнообразих с тези. 

Ще откриете продуктите по дрогериите, както и он-лайн тук. Тази година ще има черен петък на 27 ноември и го чакам с нетърпение, за да грабна с отстъпкa козметика, която съм си набелязала. Всички тези продукти със сигурност ще грабна отново! 

Видяхте ли вече новия серум Nivea Hyaluron Cellular Filler? Споделете ми защо бихте го пробвали?

Целувки и до скоро!

0 коментара: