BB+CC крем на ProfiDerm

март 03, 2014 Maia Georgieva 2 Comments













Всичко, което ви трябва, за да имате прекрасна кожа като на звездите на наградите "Оскар" 2014 е само едно нещо - BB+CC крем / Beauty Blemish Color Correct Cream. След като привърших с любимия HYDRENATE BB Cream крем за чувствителна кожа на  La Roche-Posay
реших да премина на нещо ново. Просто съм влюбена в този продукт. Кожата ми стои идеална с него. 
Ето пълното описание на продукта:
Мултифункционален крем, с нежна формула и широк спектър на действие, който осигурява безупречен и естествен тен с грим ефект. Същевременно подхранва, въздейства върху бръчките и регенерира чрез включените пептиди за антиейдж действие и антиоксиданти като витамин А, Е и С. Леката и немазна текстура го прави идеален за всички типове кожа. Съдържа защитен филтър от ново поколение, който предпазва ДНК на кожата.

Включените  микросфери отразяват светлината, намаляват визуално дълбочината на бръчките  и скриват несъвършенствата на кожата.

„Camera Ready” – идеален преди снимки. 
Кремът е в много практичен флакон с помпичка. 15 мл е, което на мен ще ми стигне за доста кратко време, тъй като го нанасям всеки ден. Много ми допадна още от първото нанасяне. Използвах го за вечерно излизане, за да прикрия несъвършенствата по лицето си и наистина успя. Текстурата ми се струва малко по-тежка от ББ и СС кремовете, които съм използвала до сега. Цветът пасва страхотно на кожата ми. Предлага се само с този си цвят, но смятам, че ще пасне идеално на всички с по-светли кожи. Ароматът е трепач - ухае на Terry mueller. Използвам го след дневен крем или серум. Помпичка и половина са напълно достатъчни. При нанасяне трябва да се работи бързо, тъй като започва бързо да попива и изсъхва на лицето. Един пласт е напълно достатъчен, за да покрие всякакви бръчки, пъпки, зачервявания, дори и лунички. Ефекът е много готин. Лицето е с напълно изравнен тен, матирано, а не лъщящо. Всичко, ама абсолютно всичко е скрито! Понякога дори и фон дьо тенът ми не успява да постигне това. Много подходящ е за специални случаи и поводи, когато ще се правят снимки, защото лицето излиза на тях много добре. Бих могла да кажа дори, че придава фотошоп ефект. Цената е около 30 лева.  

2 коментара:

  1. Ревютата ти винаги са на интересни и немасови продукти

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Много се радвам, че ме следиш редовно и четеш ревютата ми с интерес! Опитвам се да показвам най-различни продукти - за всеки по нещо :))))

      Изтриване